HTML

3 hét, 4 gyerek

4. gyerek születik egy budapesti családba, és addig már csak 3 hét van. Visszaszámlálás indul!

Friss topikok

  • Pannaa: Nagyon várom én is a folytatást(esetleg kééépeket is...) Remélem nem hagyod abba, fantasztikus aho... (2012.11.29. 12:21) Itt a vége...

Címkék

Kórházi lista vagy vasalás?

Lilacsiga 2012.11.07. 11:01

Hiába vagyok gyakorlott anyuka, a szüléshez és kórházi napokhoz kell az a bizonyos lista, amit mások olyan jól összeírtak, és okosan megosztották a neten. Az én idei kedvencem (mert vicces és részletes) Bezzeganya honlapjáról való: http://bezzeganya.postr.hu/ezeket-vidd-a-korhazi-szuleshez
Ezzel a listával egyet tudok érteni, nagy okosan bólogattam a tételeket olvasgatva, aztán fejemhez kaptam, és elszaladtam bevásárlókörútra.
Mert nincs hálóingem, egy se, nemhogy szoptatós. Mert egy rakás más apróság hiányzik, és emlékeim szerint tényleg jól jön majd a kórházi napokon. Bár elég betonbiztosak tűnik a 1,5 héttel előttem lévő időpont, a kórházi csomagot egyszerűen jó érzés jóval idő előtt összeállítani, és a lakás ajtajába készíteni. Hogy ha kell, csak fel kelljen kapni, és szaladni lehet. Már miután az ember elhelyezte 1,2,3 gyerekét, maga mellé vette a munkából ugrasztott férjét, rendezett viszonyokat hagyott maga után (ha már napokra eltűnik), szóval mondom, hipp-hopp szaladni lehet. Na ezen dolgoztam tegnap.

És amit nem tettem: vasalni nem vasaltam, csak a napi dolgokat. Ki kellene válogatnom a kimosott 50-56-os kis holmikat, és gyönyörűen kivasalni, polcra készíteni. Mellétenni a pelusokat, a körömvágót, kisfésűt, vattát, hőmérőt, mindent, ami kellhet majd az első hetekben. Felhúzni a bölcsőre a mini lepedőt, kitenni a kimosott ágyneműt, felszerelni a forgót. Én a legfontosabbon vagyok túl: a kimosott színes állatkákat, zenélő plüssöket (melyek egyike miatt kitört a féltékenység itthon) odakészítettem a bölcső fölé. Jól néz ki, vidám, várja Kisöcsit. Ennél nincs fontosabb, nemde? :)

Na megyek vasalni....... brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lilacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr374895026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása