HTML

3 hét, 4 gyerek

4. gyerek születik egy budapesti családba, és addig már csak 3 hét van. Visszaszámlálás indul!

Friss topikok

  • Pannaa: Nagyon várom én is a folytatást(esetleg kééépeket is...) Remélem nem hagyod abba, fantasztikus aho... (2012.11.29. 12:21) Itt a vége...

Címkék

Csak neeeeeeeeeeem?!? :)

Lilacsiga 2012.11.13. 18:21

Édesanyám ezen a héten a felmentő sereg.
Bár azt mondom magamnak, bírnám én a strapát egyedül is, miszerint egész nap pakolni, készülni itthon, aztán 4 körül irány az oviba kettőért, együtt át a suliba a harmadikért, különtorna, kézműves szakkör, este 7-ig minimum... De igazából milliószor jobb, hogy ő jön majd minden nap, és nem egyedül kell ledolgoznom a listám pontjait. Olyannyira nem, hogy tegnap én édesdeden aludtam délután, míg anyukám a nyárról kimaradt szandikat sikálta.
(Ezek arra vártak egy lavórba zúdítva, hogy tisztán tegyem el őket télire. Na igen. Vártak. Még a listrára is felírtam őket teljesítendő pontként, nanehogymár azzal várjuk a kistesót, hogy sok hete ott bujdokló szandálokat kell kerülgetni a fürdőszobában... Keserű gúnykacaj...)
Szóval míg én alszom, készülnek a listám pontjai. Úri dolgom van, komolyan. Azután azt vállalta még, hogy ezt a délutáni gyerekbeszerző körutat végigcsinálja, ahány nap csak tudja. Még pénteken kezdte, és már aznap végighallgatta vagy tízszer (óvónénik, tanárnénik, ismerős anyukák) a címbéli szavakat, rendre tenyér-összecsapással társítva: csak neeeeeeeeeeeeem?!?
Nem, nem, NEM. Nem szült még a lánya, nincs még meg a baba, csak pihennek kicsit. Aztán hétfőn újra ugyanez, és ma is nyilván (épp gyerekbeszerez, míg én ezt írom).
Persze emlékszem, minden kismamánál, minden gyereknél ez van, ha az ember nem a szokott időben, szokott útvonalon látja a jövőbeli anyukát, azonnal fantáziálni kezd beindult szülésről, kórházba rohanásról, egyetlen lehetséges okról, amiért épp nem ő és nem akkor van ott, amikor "kellene". 

Igaz, meglehetősen úgy nézek ki, mint aki épp szülni megy. A hasam külön életet él, mikor én jobbra ringok, a hasam balra billen ki, és fordítva. Pingvinjárással együtt vicces. Oldalamon 3 gyerekkel ugyanez riasztóan vicces.

Közben haladunk a vasalással, utolsó beszerző körutamon jártam a drogériában, igazi kuponvadász vagyok. Fotókat is előhívattam, így mostmár csupán 2 (kettő!) éves lemaradásban vagyok a csajok fotóalbumaival. Csodás. Kimostam a szuperdivatos kínai piacos hálóingeimet, eltettem az utazófogkefémet. Holnap CTG. Szépen alakulnak a dolgok. Még 6 nap!

Címkék: szülés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lilacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr204905349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása